سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصاویری از عجیب و شگفت انگیزترین مکان های غیرعادی جهان+جزئیات کا

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد تصاویری از عجیب و شگفت انگیزترین مکان های غیرعادی جهان+جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

در کنار هیاهو و مشغله های زندگی و خبرهایی که هر لحظه از همه جا می شنویم که بخش عمده آن را خبرهای ناگوار و حوادث تشکیل می دهد تصمیم گرفتیم تصاویری از بکر و عجیب ترین حقایق طبیعت که به طرز شگفت انگیز و واقعی در جهان وجود دارد نگاهی بیانداریم و برای لحظانی به عظمت این جهان هستی پی ببریم.

Alongside the rumblings of life, and the news that we hear from everywhere, most of which are horrible news and events, we decided to take pictures of the pristine and extraordinary truths of nature that are amazingly real in the world. Take a look and realize for a moment the greatness of this world.

این که هیچ چیز در دنیای ما همیشگی نیست و هر چیزی می بایست روزی تمام شود. به گزارش نازوب، شاید این همان چیزیست که عجایب جهان را الهام بخش و زیبا می سازد، چرا که با سرعت ثابت گذر زمان و با محو شدن از خاطرات و تبدیل شدن به افسانه، باز هم به ما ثابت می کنند که چه کارهایی از دست انسان و طبیعت برمی آید. در این بخش دیدنی با وب سایت نازوب مثل همیشه همراه باشید.

اغلب اوقات مهم نیست که چیزها چگونه به وجود آمده اند و یا اینکه در آن لحظه دست خورده شده اند و دیگر ارزش بالایی ندارند چرا که عکس العمل ما نسبت به تماشای این عجایب دنیا برای خودش معیار دقیقی است.

فهرست این مقاله نیز حاوی برخی از زیباترین عجایب دنیاست؛ از بقایای تمدن های گم شده که برخی از آنها هنوز هم رمز آلود هستند، تا شهرهای دلربا و اشیا و عناصر خیره کننده در دنیای طبعیت، تمامی این عجایب همگی در فهرست مقاله ای که مطالعه خواهید کرد حضور دارند.

واقعیت این است که چیزی نفس گیرتر از آن نیست که با چیزی که فکر نمی کردید وجود داشته باشد رو به رو شوید. در حقیقت هنگامی که شانس دیدن مکان هایی مثل قصر پوتالا را پیدا می کنید، حسابی خوف برتان می دارد و حتی عکس گرفتن هم نمی تواند حق زیبایی آنچه از نزدیک دیده اید را به درستی بیان کند. پس از خواندن فهرست این مطلب با مواردی روبه رو می شوید که فکر می کردید هرگز وجود نداشته اند و احتمالا بلافاصله با یکی از آژانس های هوایی که می شناسید تماس خواهید گرفت.

1?سموک شمپی (Semuc Champey)، گواتمالا
آبراه سنگ آهک طبیعی سموک شمپی، جریان آب ملایمی دارد که از سمت کوهستان به طرف پایین می ریزد و در این راه باعث پیدایش چندین آبشار و تعدادی حوضچه پر شده از آب های شفاف می شود.

تصاویری از عجیب و شگفت انگیزترین مکان های غیرعادی جهان

2?دره وینیالِس (Viñales Valley)، کوبا

تصاویری از عجیب و شگفت انگیزترین مکان های غیرعادی جهان

این دره شگفت انگیز یکی از برجسته ترین موارد در میان دیگر عجایب طبیعی جهان است. علت این موضوع هم بناهای سنگی احاطه کننده آن هستند که به جای کوبا، چهره ای به آن بخشیده اند که گویی مکانی در جنوب شرقی قاره آسیاست نه جزیره کوبا.

3?کوه روریما (Viñales Valley)، ونزوئلا

تصاویری از عجیب و شگفت انگیزترین مکان های غیرعادی جهان

بلندترین کوه واقع در کشور ونزوئلا با ظاهر هرمی شکل و آبشارهای پلکانی اش، به قدری مرتفع است که همیشه توده ای از ابرهای در حال چرخش به دور آن حلقه زده.

4?پلی ایده آل دو فکتور شِوال (Palais Ideal du Facteur Cheval)، فرانسه

تصاویری از عجیب و شگفت انگیزترین مکان های غیرعادی جهان

این قصر که در طول مدت چند ده سال به دست یک پستچی محلی ساخته شده، به شکل احمقانه ای شبیه به چیزهایی است که از درون داستان و فیلم های تخیلی مثل شخصیت داستانی تام رایدر بیرون آمده است.

5?سنت میشل د گویی (Saint Michel d’Aiguilhe)، فرانسه

تصاویری از عجیب و شگفت انگیزترین مکان های غیرعادی جهان